welcome to my blog!!!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, May 13, 2011

minngu nie pny citaaa!!!

tetibaa jeaa rinduu kt dy niee...
tataw laa psal ap..
hahah..
gilaa laa aq nie..
jap2..
aq mmg gilaa pon..
baruu nk taw??
skunx nie aq gilaa maen twitter..
nk taw psal ap??
psal mmat nie laa...
aq baruu taw dy follow beliebers..
aq nk gak dy follow aq..
klu laa dy follow aq,aq taw..
konfem pny..
hunny a.k.a maduu aq SHERIL,
akan wujudkan 1 akaun twitter semata-mataa nk HUBBY aq follow dy..








sempenaa bulan lamaa harii yg samaa jam yg laenn..
aq nk bkk citaa baruu..
aq ngah examm..
adusss..
kcaw laaa...
aq nie cukup maleh dgr perkataan EXAM..
bknnya sbb aq nie maleh study..
aq maleh nk bgy report card kt bpk aq..
b4 dy sain,dy t bgy CERAMAH KESIHATAN kalah pkcik2 yg dok my check nyamuk umah aq..
isn nie KILLER SUBJEK pny paper..
lagii kcaw..
adusss





dah2..
citaa laen laa ae??
aq ad hobii baruu..
nk taw ap??
BALING AIR KAT ORG!!!
sukaa gilaa aq buwatt bndaa tuu..
tataw pasepaa..
x kiraa laa dpn sapaa pon..
asalkan hatii aq puas..
yea laa,sapaa swoh depaa baling kat aq..
kenaa laaa balas blek..
satgii ad org kataa aq nie kenaa buli lak..
adoiii..
dah2..
nk tdo..
daa..
LOL..
muahxxx...



SAYANG KAU BIEBER!!!